رفتن به محتوای اصلی
جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
bazar tala

یک کارمند و کارگر حداقل‌بگیر با درآمد سالانه حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان در طول سال، ۳۰ میلیون تومان مالیات پرداخت می‌کند اما صنوفی که متوسط درآمد سالانه آنها ۳ میلیارد و ۶ میلیارد تومان است، سالیانه

پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
افغانستان

دیوید مک براید اولین فردی است که پس از سال‌ها تحقیقات در مورد جنایات جنگی استرالیا در افغانستان محکوم می‌شود. اما جرم او انجام جنایت در افغانستان نیست، بلکه افشای این جنایات است.

چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Dien Bien Phu

(عکس: VGP ‎/ Nhat Bac)

 

سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
si_rat

در ۱۸ آوریل امسال، ایالات متحده پیش‌نویس قطع‌نامه‌ای را که از سوی الجزیره تهیه شده بود و در آن پیشنهاد اعطای عضویت کامل در سازمان ملل به کشور فلسطین را مطرح کرده بود، وتو کرد.

دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
flestin

حمله اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر، بیش از هر زمان دیگری معافیت کامل اسرائیل از مجازات و حمایت بی قید و شرط اکثر قدرت‌های غربی از تل آویو را نشان می‌دهد.

دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
bazdarandegi atomi

طی دو ماه گذشته ایران سیاست‌های هسته‌ای خود را متفاوت از دو دهه گذشته تعریف کرده است.

یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
اسرائیل

ما در در فلسطین با بحران شدیدی روبهرو هستیم. می بینیم که چگونه دولت-ملت اسرائیل به بهانه مبارزه با تروریست های خطرناک، به طور فزاینده ای مردم فلسطین را از خاک اسرائیل بیرون می راند.

پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
9mai

روز اول ماه مه سال ١۹۴۵، م. ا. یگوروف و م. و. کانتاریا، سربازان دلیر دستۀ اکتشافی لشکر فاتح برلین، پرچم سرخ را بر فراز رایشتاگ برافراشتند.

چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
8mai

فعالان جنبش صلح در ۸ مه ۲۰۲۴ نامه ای سرگشاده به مردم روسیه ارسال کردند.

چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
EdalatKargari

 

 

هم‌وطنان عزیز،

حریم خصوصی و کوکی‌ها: این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با ادامه استفاده از این سایت، با استفاده آن‌ها موافقت می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، شامل نحوه کنترل کوکی‌ها، سیاست کوکی ها را کلیک کنید.